Rekrutacja na studia I stopnia

Od 2 czerwca do 13 lipca trwa rejestracja kandydatów na studia stacjonarne I stopnia. 

Ważne daty: 

  • 02.06 (poniedziałek) g. 00:00 - początek rejestracji kandydatów 
  • 13.07 (niedziela) g. 23:59 - zakończenie rejestracji kandydatów 
  • 18.07 (piątek) - opublikowanie wyników kwalifikacji 
  • 21.07 (poniedziałek) g. 9:00 - początek zbierania dokumentów 
  • 24.09 (czwartek) g. 15:00 - zakończenie zbierania dokumentów 
      

Jakie złożyć dokumenty?

Dla kandydatów z polskim świadectwem są to:

  •  oryginał świadectwa dojrzałości (do wglądu) wraz z kserokopią, 
  • dokument tożsamości (do wglądu), 
  • inne dokumenty wykorzystywane w procesie rekrutacji: 
    • oryginał dyplomu potwierdzający uzyskanie kwalifikacji zawodowych na poziomie technika wraz z kserokopią (dotyczy osób, które zgłosiły w procesie zapisów chęć wykorzystania oceny z tego dyplomu i przekazały te oceny), 
    • oryginał dyplomu/zaświadczenia laureata/finalisty olimpiady lub konkursu (jeżeli dany dokument jest brany pod uwagę w procesie kwalifikacji i jego skan był przesłany w terminie w celu uwzględnienia), 
    • dokument świadczący o odpowiedniej znajomości języka angielskiego (dotyczy zakwalifikowanych na studia w języku angielskim z uwzględnieniem deklaracji posiadania takiego dokumentu).

Lista dokumentów dla kandydatów z zagranicznym świadectwem (dyplomem IB, dyplomem EB lub innym) jest trochę inna. Po szczegóły zapraszamy na tę stronę.
    

O czym trzeba pamiętać przy składaniu dokumentów?

  • Terminy – jeśli nie złożycie dokumentów w wyznaczonym czasie i miejscu (bez względu na powód), to znaczy, że rezygnujecie z miejsca na liście zakwalifikowanych, zabranie ze sobą oryginałów dokumentów do wglądu (zgodność kserokopii z oryginałem poświadczają osoby przyjmujące dokumenty) możesz złożyć dokumenty osobiście lub przez upoważnioną osobę (odpowiedni formularz upoważnienia dostępny jest dostępny w plikach na tej stronie). 

  

Kiedy i gdzie złożyć dokumenty?

W dniach 21-24 lipca w godz. 9:00-15:00 w budynku Wydziału Inżynierii Materiałowej w Warszawie, ul. Wołoska 141, pok. 204 (Dziekanat). 

  • Jeśli nie złożycie w tym czasie dokumentów (bez względu na powód), to znaczy, że rezygnujecie z miejsca na liście zakwalifikowanych i – co za tym idzie – ze studiów na PW. 
  • Pamiętajcie, że czas na składanie dokumentów jest krótki. Decyduje tu moment dostarczenia dokumentów do właściwej Komisji Rekrutacyjnej (a nie np. data stempla pocztowego czy nadania przesyłki). Z tego powodu przesyłanie dokumentów pocztą lub kurierem wiąże się z dużym ryzykiem. 

Czekamy na Was! 

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2012 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.