Opublikowano: 02.06.2025 13:45
Od 2 czerwca do 13 lipca trwa rejestracja kandydatów na studia stacjonarne I stopnia.
Ważne daty:
- 02.06 (poniedziałek) g. 00:00 - początek rejestracji kandydatów
- 13.07 (niedziela) g. 23:59 - zakończenie rejestracji kandydatów
- 18.07 (piątek) - opublikowanie wyników kwalifikacji
- 21.07 (poniedziałek) g. 9:00 - początek zbierania dokumentów
-
24.09 (czwartek) g. 15:00 - zakończenie zbierania dokumentów
Jakie złożyć dokumenty?
Dla kandydatów z polskim świadectwem są to:
- oryginał świadectwa dojrzałości (do wglądu) wraz z kserokopią,
- dokument tożsamości (do wglądu),
- inne dokumenty wykorzystywane w procesie rekrutacji:
- oryginał dyplomu potwierdzający uzyskanie kwalifikacji zawodowych na poziomie technika wraz z kserokopią (dotyczy osób, które zgłosiły w procesie zapisów chęć wykorzystania oceny z tego dyplomu i przekazały te oceny),
- oryginał dyplomu/zaświadczenia laureata/finalisty olimpiady lub konkursu (jeżeli dany dokument jest brany pod uwagę w procesie kwalifikacji i jego skan był przesłany w terminie w celu uwzględnienia),
- dokument świadczący o odpowiedniej znajomości języka angielskiego (dotyczy zakwalifikowanych na studia w języku angielskim z uwzględnieniem deklaracji posiadania takiego dokumentu).
Lista dokumentów dla kandydatów z zagranicznym świadectwem (dyplomem IB, dyplomem EB lub innym) jest trochę inna. Po szczegóły zapraszamy na tę stronę.
O czym trzeba pamiętać przy składaniu dokumentów?
- Terminy – jeśli nie złożycie dokumentów w wyznaczonym czasie i miejscu (bez względu na powód), to znaczy, że rezygnujecie z miejsca na liście zakwalifikowanych, zabranie ze sobą oryginałów dokumentów do wglądu (zgodność kserokopii z oryginałem poświadczają osoby przyjmujące dokumenty) możesz złożyć dokumenty osobiście lub przez upoważnioną osobę (odpowiedni formularz upoważnienia dostępny jest dostępny w plikach na tej stronie).
Kiedy i gdzie złożyć dokumenty?
W dniach 21-24 lipca w godz. 9:00-15:00 w budynku Wydziału Inżynierii Materiałowej w Warszawie, ul. Wołoska 141, pok. 204 (Dziekanat).
- Jeśli nie złożycie w tym czasie dokumentów (bez względu na powód), to znaczy, że rezygnujecie z miejsca na liście zakwalifikowanych i – co za tym idzie – ze studiów na PW.
- Pamiętajcie, że czas na składanie dokumentów jest krótki. Decyduje tu moment dostarczenia dokumentów do właściwej Komisji Rekrutacyjnej (a nie np. data stempla pocztowego czy nadania przesyłki). Z tego powodu przesyłanie dokumentów pocztą lub kurierem wiąże się z dużym ryzykiem.
Czekamy na Was!